Silnik elektryczny Haswing Protruar 1.0 65lb Maximizerem 65 lb W ZESTAW !

Haswing
2 440,00 zł
Brutto
Obecnie brak na stanie

Powiadom mnie o dostępności tego produktu

 

Dostawa od 15 zł

 

Bezpieczna dostawa towaru w ciągu 24h

 

Możliwość zwrotu w ciągu 14 dni

 

Zakupy na raty w Santander – łatwo i wygodnie

9aa20700e45f0de93711439a86c9ac60.jpg
76713726b90cce2a1573d55898fb4439.jpg

ELEKTRYCZNY SILNIK ZABURTOWY HASWING PROTRUAR 1.0

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU

  • Silnik Haswing Protruar 1.0
  • Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim
  • AKUMULATOR AGM 100AH
  • ŁADOWARKA AUTOMATYCZNA 10A

DANE TECHNICZNE

  • Akumulator M BAT

    100Ah 12V AGM

    Akumulator VRLA AGM

    Dedykowany do pracy buforowej jak i cyklicznej.

    Długa żywotność akumulatorów AGM

    Wydajność AGM w dużych prądach wyższa o 5%

    Przeznaczenie:

    Przeznaczony do wszystkich rodzajów urządzeń UPS,

    silniki do łodzi zalecane przy średnim użytkowaniu

    Alternatywa dla zwykłych akumulatorów kwasowych.

    Zastosowanie:

    Silniki do łodzi praca cykliczna, urządzenia zasilające przetwornice,

    zasilacze UPS praca buforowa.

    Zalety:

    Praca bezobsługowa

    Niskie samorozładowanie

    Praca w dowolnej pozycji

    Dobry wybór do silników elektrycznych z jednoczesnym ładowaniem z paneli fotowoltaicznych.

    Parametry:

    Pojemność 100Ah C10 duża sprawność/wydajność!

    Napięcie ładowania w 20°C buforowe 13,5V /13,8V

    cykliczne 14,4V /14,7V

    Słupki gwint wewnętrzny M6

    Długość 330mm

    Szerokość 171mm

    Wysokość 214/220mm

    Waga 27,3kg

    Maksymalny prąd ładowania 25A

    Pełna szczelność

    Technologia VRLA AGM

    Gwarancja 24-miesięcy

84e4299910df26350740f8725ab37e78.jpg
5b7452d02f8726490ca647f072e12e6b.jpg

DANE TECHNICZNE

  • DANE TECHNICZNE

    ENERBLOCK ENR12-10 to w pełni automatyczna profesjonalna ładowarka mikroprocesorowa przeznaczona do ładowania tradycyjnych akumulatorów kwasowo-ołowiowych, żelowych (GEL), AGM, EFB (Start-Stop), VRLA o napięciu 12V oraz pojemności od 4AH do 200AH.

    Ładowarka przeznaczona jest nie tylko do akumulatorów rozruchowych stosowanych w samochodach oraz motocyklach , ale także do akumulatorów głębokiego rozładowania (Deep-Cycle), pracujących cyklicznie jako źródło zasilania urządzeń pokładowych na łodziach wędkarskich, jachtach, kamperach.

    Wszystkie parametry w sposób czytelny oraz intuicyjny prezentowane są na wyświetlaczu LCD oraz za pomocą komunikatów dźwiękowych.

    Urządzenie wyposażone jest w złączkę umożliwiającą podłączenie końcówki krokodylkowe lub oczkowe.

    CECHY ŁADOWARKI PROSTOWNIKA ENERBLOCK ENR12-10

  • 8-etapowy cykl ładowania
  • Mikroprocesor dostosowuje parametry ładowania do rodzaju i stanu akumulatora oraz panujących warunków
  • Program "podnoszący" krytycznie głęboko rozładowane akumulatory z poziomu napięcia od 4V
  • Program regenerujący zasiarczone akumulatory (odsiarczanie)
  • Program regenerujący zaniedbane, głęboko rozładowane akumulatory
  • Tryb zasilania podtrzymującego (buforowego)
  • Tryb zasilania chroniący przed utratą konfiguracji ustawień w aucie podczas wymiany akumulatora
  • Tryb ładowania w warunkach zimowych w temperaturze -20C / +5C
  • Ochrona przeciwzwarciowa, przeciwiskrowa, przed odwrotną polaryzacją, przeładowaniem i przegrzaniem
  • Obudowa w klasie IP65 - ochrona przed wodą i pyłem

    8-ETAPOWY CYKL ŁADOWANIA:

    ETAP 1 Test akumulatora - Po wybraniu trybu ładowania, urządzenie sprawdza poziom napięcia akumulatora. Jeżeli akumulator może przyjmować ładunek wówczas rozpoczyna się tryb ładowania

    ETAP 2 "Podnoszenie" akumulatora - Próba "podnoszenia" akumulatora z głębokiego rozładowania minimalnym napięciem i prądem

    ETAP 3 Odsiarczanie - Ładowanie pulsacyjne akumulatora. Pomaga przywrócić właściwości chemiczne głęboko rozładowanego akumulatora. Impulsowe napięcie usuwa siarczany z płyt ołowiowych akumulatora, przywracając jego pojemność.

    ETAP 4 Ładowanie zasadnicze -Ładowanie maksymalnym prądem do poziomu 80% pojemności akumulatora

    ETAP 5 Absorpcja - Ładowanie malejącym prądem oraz maksymalnym napięciem, aby zmaksymalizować ładunek do 100 % pojemności akumulatora.

    ETAP 6 Analiza - Trzy minutowa przerwa procesu ładowaniu celem przeprowadzenie analizy i testu akumulatora. Ładowarka sprawdza czy akumulator jest w stanie utrzymać ładunek.

    ETAP 7 Regeneracja - Ładowarka przechodzi w tryb ładowania niskim prądem i zwiększającym się napięciem celem przywrócenia pierwotnej pojemności akumulatora

    ETAP 8 Ładownie buforowe podtrzymujące - Ładowarka monitoruje napięcie akumulatora i w razie potrzeby dostarcza impuls w celu utrzymania akumulatora w stanie całkowicie naładowanym. Ładowarka podejmuje krótkie ładowania konserwacyjne, rekompensuje samo rozładowanie i przedłuża żywotność akumulatora.

  • Symbol : ENR12-10
  • Napięcie : 12V
  • Natężenie maksymalne : 10A
  • Waga : ~2kg
  • Końcówki: Żabki
  • Moc maksymalna : 160W
  • Data produkcji : < 6 miesięcy

DANE TECHNICZNE

  • Model: PROTRUAR 1.0
  • Siła uciągu: 65 lbs
  • Zasilanie: 12 V
  • Moc maks.: 600 W
  • Maks. pobór prądu: 50 A
  • Długość kolumny: 90 cm
  • Biegi: Maximizer - płynna regulacja
  • Masa silnika: 6,3 kg
  • Ilość łopatek śruby: 3
  • Maks. waga łodzi z załogą: 1800 kg
  • Maks. obroty śruby pod wodą: 1250 RPM
  • Długość kabla zasilającego: ok. 1,6 m
  • Zalecany akumulator: 100 Ah lub większy
354ec28295063970c1ea8370b90f4bea.jpg
6bd427699e0d9d0bee1280bd3296419b.jpg

Wysokiej jakości silnik zaburtowy z płynną regulacją obrotów

Haswing Protruar 1.0 to nowość w ofercie producenta. Silnik o uciągu 65 lbs i zasilaniu 12V. Nowy model ma górną obudowę silnika bardziej funkcjonalną, podobną do Osapiana D. Zastosowano w nim teleskopowy, łamany rumpel (regulacja o 180 stopni).

Jego dużą zaletą jest niska waga - około 6 kg, przez co manewrowanie nim jest niezwykle wygodne.

Silniki Haswing wybierane na całym świecie są niezawodne w każdych warunkach.

Cyfrowy MAXIMIZER - płynna regulacja obrotów

Zastosowana w tym modelu wygodna, teleskopowa rączka posiada tzw. Maximizer, czyli płynną regulacją obrotów. Maximizer to urządzenie elektroniczne, które zastępuje standardowy przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu.

Regulacja obrotów odbywa się płynnie, co daje możliwość precyzyjnego ustawienia prędkości. Szczególnie jest to istotne przy trollingowaniu. Maximizer wydłuża żywotność silnika oraz pozwala na znaczną oszczędność prądu podczas pływania.

e34d9eabb735917d347a5d1228dfa815.jpg
e01c16e57dc1662494bce47a627874c0.jpg

Wskaźnik naładowania akumulatora

Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora LED. Jest to sporym udogodnieniem, ponieważ użytkownik może zapobiec w ten sposób nadmiernemu rozładowaniu akumulatora poniżej wartości 10,5 V.

Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna, po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).

Teleskopowa rączka z regulacją nachylenia

Silnik wyposażony jest w teleskopowy rumpel o regulowanej długości od 24 do 40 cm. Możliwość regulacji rączki aż o 180°,  zapewnia wygodne sterowanie podczas pływania. Przesuwając rączkę maksymalnie w dół silnik jest złożony do wygodnej pozycji transportowej.

772176b09665909698a31f4a284699ed.jpg
dc16c2e8f84f06c2d82776e2a8e2be52.jpg

Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego

Silnik posiada uniwersalny uchwyt mocowania silnika do pawęży, który jest niezawodny i lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego uchwyt został wykonany jest odporny na zniekształcenia termiczne.

Uchwyt mocowania do pawęży posiada 10-cio stopniową regulację nachylenia silnika oraz dodatkowo można zabezpieczyć silnik przed kradzieżą montując kłódkę pomiędzy zaciskami pawęży.

Odporne na słoną wodę

Silniki Protruar można używać zarówno w wodach słodkich jak i słonych. Wytrzymała kolumna z anodowanego aluminium jest odporna na korozję i uszkodzenia.

Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.

a6f613fbfe8d0cad19d6a691465eded3.jpg
2e8a338885961ec8210bd865792deb58.jpg

Silnik bezszczotkowy

Protruar wyposażony jest w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym o uciągu 2KM. Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.

Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika, co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu.

Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika ze zintegrowaną płetwą wykonaną z aluminium zoptymalizowało silnik pod kątem maksymalnej dynamiki w wodzie.

Śruba 3 łopatkowa z dużym momentem obrotowym

Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji. Dlatego zastosowano śmigło 3-łopatkowe o dużej średnicy (240 mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność.

Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy 1250 obr/min i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników.

63917fd16fffb5123fdd97e708dd3933.jpg
eaf81791e22d4649bfe345e2df405a11.jpg

Budowa silnika

  1. Teleskopowa rączka,
  2. Wskaźnik stanu baterii,
  3. Płynna regulacja obrotów,
  4. Blokada rączki,
  5. Blokada głębokości zanurzenia,
  6. Uchwyt mocowania do pawęży,
  7. Śruba 3-łopatkowa,
  8. Silnik bezszczotkowy,
  9. Płetwa silnika.
afa5cd0df6a36adf10a06cc3e9817f1f.jpg
e01c16e57dc1662494bce47a627874c0.jpg
9aa20700e45f0de93711439a86c9ac60.jpg

Arkusz danych

Stan
Nowy
Marka
Haswing
Model
Protruar 1.0 R2 65lb z Maximizerem
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
6
Kod producenta
91056
EAN
9580208516875
Cechy dodatkowe
regulacja kąta nachylenia rączki|wskaźnik naładowania akumulatora
Siła ciągu
65
Moc
600
Śruba napędowa
3-łopatkowa
Biegi
przedni|wsteczny
Waga
6
Waga łodzi z załogą
800
Długość kolumny
90
Chłodzenie
woda
Długość łodzi
6

Szczegółowe odniesienia

EAN13
9580208516875

16 innych produktów w tej samej kategorii: